Välkomment till min nya blogg! - Welcome to my new blog!

Random updates / Permalink / 0
 
 
Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att skapa en blogg, som ett komplement till min Youtubekanal och min Instagram. Länkar till dessa finns på sidan här ------>
 
Ska försöka uppdatera flera gånger i veckan, med sådant som av någon anledning kräver lite mer text eller kanske inte hanns med på kanalen. Såklart både på svenska och engelska!
 
 
 
 
After alot of thought I decided to get a blogg to complement my Youtube-channel and my Instagram. Links to those are here on the side ------>
 
I will try and update several times every week, with things that for some reason needs more text or maybe didnt get a chance to be featured on the channel. Of course both in Swedish and English!
Till top